MP2A

Idag hade vi som sagt skolfoto. Och Elin hade bestämt sig för att vara emo (bilden nedanför). Först var det bestämt att hela klassen skulle vara emo, media ni vet, då är man emo enligt dom flesta. Men sen i sista sekund så ville inte klassen mera, men Elin hon ville så gärna!
Och på skolfotot fick jag stå (!!!!) för andra gången i mitt liv! Fast jag vet inte om det blev så bra, visste inte hur jag skulle ha armarna och då stod jag och höll om runt magen eller vad man ska säga, haha. Vilket jag tycker min mage blir jättestor utav, mycket dumt val...
Och på ensamkortet stod det några töntar och kollade på mig medan så jag ser ju ut som en apa, tack för den hörrni.

Och efter plugget så var det "Mediafest" för alla mediaelever. Det var mest spelningar och våra duktiga pojkar i klassen spelade så fint så fint. Lite stolt blev man ju. Idag har jag alltså varit i skolan sen 8.15 till 18.25 typ...

                                    
                                    
                                   
                                                        Ja vi är ju lite speciella som ni ser...

Kommentarer
Postat av: bina

Heja media

2010-09-30 @ 20:44:15
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: sandra

det är lugnt bim!!

2010-09-30 @ 21:18:57
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bim

media <3

2010-10-01 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0