meraaa shopping..

Gick som sagt ner på stan med mamma. Hon ska bort till och med fredag, och hon är bäst att shoppa med - passa på nu, hihi.
Hittade två par skor och en perfekt jacka! Vi kollade jackor bara på stadium (mami hade ganska bråttom) men där hittade vi först bara jackor för 1300 - 1500:- och lite för tjocka och varma (plus att jag redan har en blå dunjacka till dom där superkalla vinterdagarna, eller skidbacken). Och eftersom jag inte är så jättejättestor så föreslog jag att vi skulle gå upp till övervåningen där barnavdelningen är. Tänkte att priset brukar vara mycket billigare där.
Och DÄR fanns den! Åhåhåhå.. Den skulle kosta 799:- men den var såklart nedsatt till halva priset, alltså 399:-. HUR GÖTT DÅ? FÖRJÄVLA GÖTT!!!!!!

(Haha, tog kort väldigt snabbt - bredvid datorn)
                    
                                                                    Uggs från Din Sko
                    
                                                Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys
                    
               Jag vet att det är fel säsong... Men det var rea på dom, så jag behåller dom till nästa sommar/vår.
                     
                                                             Också från Din Sko

                    
                                             Jackan med stort J (enligt mig då :) ) (snyggare IRL)
                    
                               Och såklart med 'pälsen' i luvan som jag så gärna ville ha, hihihhohohehehe

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

HAHA, komiskt? jag gjorde PRECIS samma sak idag, men den var ju helt perfekt, varm, skön!man såg inte ut som en matad fågelunge i den å den gick perfekt ner över rumpan :D Fast jag köpte till en fleecejacka för jag inte ska frysa ;)

2010-09-26 @ 17:01:24
URL: http://carolinrosman.blogg.se/
Postat av: Carolin Rosman

HAHA, komiskt? jag gjorde PRECIS samma sak idag, men den var ju helt perfekt, varm, skön!man såg inte ut som en matad fågelunge i den å den gick perfekt ner över rumpan :D Fast jag köpte till en fleecejacka för jag inte ska frysa ;)

2010-09-26 @ 17:01:37
URL: http://carolinrosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0