Mario kart. What more can I say?

Tjenare bloggisen! Igår kväll kom ju bina som sagt. Och vi spelade mario kart, kollade på lite film och bara chillade. När vi skulle sova så slog jag på teven för att kolla om det var något roligt på. Och då visades Silent Hill, en skräckfilm tyckte jag och sabina. Men teven tyckte inte det, ' amerikans långfilm' stod det bara. Mm, väldigt bra om man hatar skräckisar tyckte jag... Wellwell. Vi, eller jag tittade på hela filmen till halv fyra och sen somnade båda två som stockar tror jag. Och imorse spelade vi mario kart (Nehe?). Sedan följde vi med mamma och storhandlade mat till hela veckan och lite specialgrejer till mig :) Vid tretiden försvann sabina mot sin buss och nu sitter jag här och väntar på att min film ska ladda klart... Seeeeeegt som kola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0