In a city made of ice

Ojojoj, här går det undan. Så fort jag klev innanför dörren hade mor och far precis kommit hem från Ica Maxi. Så jag hjälpte till att plocka in alla sakerna och började duka, här skulle det bli skaldjurskalas - woohoo! Dock var alla blåmusslorna slut på Ica så det fick 'bara' bli räkor och krabba. Mumsimums.
Och sedan var det dags fär idol. Sen när det var klart gick jag ner på stan och hämtade min cykel. Jag följde ju efter nollorna och dom skulle gå typ halvvägs till mig. Och när det var klart så frös jag som attan och kände inte direkt för att gå ner på stan och hämta min cykel, så jag gjorde det nyss istället.

Snart kommer det bilder från Nollningen!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0