Grattis!

Uschuschusch. Idag var det ingen bra dag.
Det regnar = jag cyklar, blir då alltså skitsnygg i skolan (not)
P-pillren = Idag var jag på jättedåligt humör och så. Orkade inte alls. Så jag stack hem vid lunchen.
Jag = kände mig skitful hela dagen. Frös så jag behöll jackan på. Min snygga (skulle inte tro det va) blåa regnjacka hela 'dagen'.

Men en jättekul sak idag är att min älskade papi som fyller år idag! Ett stort grattis till dig <3

Iallafall, när jag kom hem så var jag vrålhugrig. Eller ja, jag borde ha varit det. Eftersom jag aldrig känner när jag är hungrig längre typ. Hade ätit ett ägg till frukost, kan ju inte käka bröd och sånt längre.
Och när jag kom hem så värmde jag ris, kyckling med massa grönsaker och currysås. Efter jag hade petat ut allt ris så var det inte mycket kvar, haha helt sjukt va liten portionen blir om man tar bort alla kolhydrater. Bad pappa köpa lite yoghurt till mig. Så kan jag äta det med lite linfrön till antingen frukost eller mellanmål. Gottigotti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0