Biggest Loser Sverige

Sitter och kollar på Biggest Loser Sverige just nu.
Alltså jag vet att det är gott att äta mat, och ännu godare att äta onyttigt. Men alltså man ser väl när man håller på att bli för stor? Jag menar, jag tycker att jag är ganska så mycket för stor faktiskt. Fast när jag ser dom där på teven så känner jag mig som en pinne. Och dår får jag faktiskt lite självförtroende - nej jag är inte alls stor. Inte alls jämfört med dom. Jag hatar att kolla på bilder från när vi var små. Det enda jag ser på bilderna är min mage... Inte när jag var miniplutti kanske, men runt 7-12 års åldern så ser jag skiiiitstor ut m.m.
MEN det är asbra att det finns ett program där man får se hur 'såna' som dom har det. Och jag tycker det är jättebra att dom verkligen vill gå ner i vikt! Skitbra.
Och jag förstår dom som säger att dom inte ville gå på gym. Man vill inte gå på gymmet om man är sådär stor. Men nu när man kan gå på ett gym med bara 'tjockisar' så tror jag att det blir bra. Eftersom att alla vill samma sak, alla väger lite för mycket och sånt. Heja er säger jag bara!

HEJA HEJA HEJA! GO GO GO!


Kommentarer
Postat av: binabina

Härligt pepp-inlägg :D

2010-09-06 @ 21:11:56
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimmm,

TÄNK JO DARL :*

2010-09-06 @ 21:31:29
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0