2010-09-27

Hejhej hallå bloggdagboken.

Började dagen med matte. Sitter helt ensam och lyssnar på musik och pluggar riktigt riktigt bra, I hope, haha. Klarade två nivåer till av mitt Madagascar 2 spel på mobilen också - YES!!!!!
Sedan dra till matsalen, ensam eftersom att muskutörerna är på HBO. Så ja, jag sitter där som en tönt också dårå... Menmen, roligt att kolla på folk iallafall (vissa mer än andra, hihihihihi).

Tillslut kom dom, när det är som värst med folk i matsalen så vi drog till caféterian och satt där ett tag. Där var det blatteslagsmål och blattearmbrytartävlig - intressant intressant.
Efter dom nästan hade tagit kål på varandra drog vi till matsalen. Pannkakor eller korv fanns det att välja på. Kul att jag varken får äta pannkakor eller korv, så jag åt massor av tomater och vitlöksdressing så man lukta ju apa efteråt. Tackar svampi för tuggummi :)

Sedan dags för foto. Vi kollade på en dokumentär om en dam som var fotograf. Men alla störde sig så fruktansvärt mycket på henne och hennes röst så läraren slog av efter typ en kvart, haha!
Vi förflyttade oss till datorrummet och jag visade lite bilder för Martin (lärare för er som inte vet dåååå).

Sedan vare bara att slänga sig på cykeln och cykla hem i det fina höstvädret!

(Jag känner fortfarande att jag luktar fett med vitlök......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0