2010-09-20

Idag har det varit en lång lång dag.
Började dagen med matteprov. Kändes inte alls bra då jag verkligen inte kan matte alls. Åh, bajs också. Ska försöka göra bättre på nästa prov ifall detta går åt pipsvängen.
När jag var klar med provet gick jag gå. Så jag drog till matsalen och väntade in mina tre muskutörer. Satt väl där och väntade som ett fån i ca en timme, om inte mer. Sen när dom kommer så säger dom att vi ska äta senare, JAHA!?
Glömde förresten mina nyklar när vi stack iväg, men när jag kom tillbaka så låg dom där så vackert och ingen hade ens sett dom - SCORE!
Sen hade vi värlslång hål som alltid går förvånatsvärt fort varje gång. Vi kastade lite makaroner på varandra och var lite allmänt flummiga. Jag tror nog att flummdag har bytt från onsdag till måndag, elleeeeeer?

På foton såg vi en ganska långtråkig film om en fotograf. Fast den var intressant också faktiskt. Asfina bilder. Annie Liebovitz tror jag hon hette eller nåt, om ni ville veta (vet att ni ville veta). Men efter en timme sov nästan alla, haha. Så då kom Martin (lärare) in med macka och juice, woohoo. Sen skulle vi ut och fota i olika ison och så. Jag och emma blev kvar till kvart i fem, hehe. Sen när jag precis skulle gå så kommer Elin springades eftersom att alla dörrar är låsta typ halv fem. Inte bra, inte bra alls. Så jag ringde till Martin som fick komma och öppna.
När klockan var runt fem så stack jag från skolan ner på stan där mamma och jag köpte present till pappa som fyller år imorgon (!!!!). Köpte ett USB också, bra att ha kändes det som.

Juste! Jag och Elin har börjat med en ny 'diet' eller vad man ska kalla det. Vi får inte äta kolhydrater. Dvs: ris, potatis, pasta, bröd och frukt och grejer. Tror faktiskt att det kommer gå bra. Vill man verkligen så går allt! Och jag vill verkligen gå ner i vikt, hihi. (jag började vid middagen, hehe)

Kommentarer
Postat av: sandra

ha ha . och vi som satt i datasalen i någon timma innan vi gick upp till dig ...



och jag tänker inte ens kommentera ditt och elins lilla påhitt. (men det ska bli gott med en bulle imorgon och pizza på fredag!!)

2010-09-20 @ 19:49:46
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bina

HÅLLER MED SANDRA!

2010-09-20 @ 20:50:56
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

men det var ju jävligt shysst!!!!!!!!!!!!!!!



TJOCKISAR NI ÄR ASSOW

2010-09-20 @ 21:00:06
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0