1:a september

Första september tvåtusentio!!!!
Började med foto, vi skulle göra klart våran FinnFemFel-bild. Men vi skulle gå tidigare eftersom vi skulle lyssna på nån debatt (skittråkig btw, förstod ingenting. Bara att dom bråkade med varandra ungefär hela tiden). Och min bildjäkel vill varken bli sparad eller bli skickad så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för den ska helst vara klar på måndag. Menmen...

På håltimmen satt vi ett gäng och var inne på omegle.com (skitkul sajt om man är flera stycken + en webbkamera!). Vi snackade med en vapengalning från Barcelona, två stycken Justin Bieber (är man cool eller? Svar ja) och några andra dudes. Fast mest var det väl snoppar idag igen, haha.

På matten hade jag ju gjort klart kapitlet på lektionen innan, så Matte-mats säger att jag ska göra klart ett kapitel till. Gjorde klart det på en timme, hehe. Det går faktiskt riktigt bra att plugga när man sitter själv och har musik på. Måste nog ta det lilla lugna nu...


Kommentarer
Postat av: Anthonyanastasia

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 17:48:31
URL: http://anthonyanastasia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0