100916

Idag försov jag mig inte så jag missade multimedian, hurra för mig! Vi skulle göra klart våra jäkla gitarrer, men det funkade inte riktigt för mig... Plus att jag var borta förra gången så jag hoppas att jag får en gång till på mig. Eftersom jag inte alls blev klar nu heller, haha.
Och när lektionen var slut fick jag ett busskort av läraren eftersom att jag inte har något. Cyklar ju varje dag - hurtiga tjejen liksom.
Så nu har jag det hela helgen hiiihiiiihih, inte för att jag kommer att åka buss så jäkla mycket då. Men lite kanske jag kommer och göra?

Efter multimedian var det dags för naturkunskap där vi hade prov. Eftersom att det är en grupp i klassen som gör varenda prov så kan det vara ganska roliga frågor, haha. Men inte på det här provet, daah. Jag och Elin sa att när det var vår tur att göra prov skulle sista uppgiften vara "Måla ett självporträtt". Bara för att se hur det skulle bli haha, fifan va kul egentligen. Haha.

Sedan var jag och Sabi duktiga och gjorde samhällskunskapen i biblioteket istället för att göra den hemma. Men känner jag mig själv rätt så skulle jag aldrig gjort den hemma. Plus att vi inte är i skolan imorgon, då den ska vara inlämnad. Skönt att ha det överstökat, yeeeesbox.

Efter plugget stack jag och Elin och åt lunch - sushi. Så galet gott! Men det gick inte så jättebra att äta med pinnar denna gång. Allting bara trillade av? Det var ris överallt och massa soya som hade skvätt haha. Så då tog vi det godaste istället - doppa pinnarna i soyan och suga.. Gaaaalet gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0